onsdag 17. februar 2016

Portrettbilder

Vi hadde i oppgave å ta portrettbilder av hverandre hvor det første var tatt i studio med ansiktet og skuldre i hovedfokus. I dette prøvde jeg å få med litt mer av Niclas fordi jeg ville vise at han er en ganske bestemt og seriøs person (til tider). I det andre bilde valgte jeg å ha Niclas som sitter på en stol og hører på musikk. Dette er fordi han også er en ganske rolig og avslappet person som noen ganger bare lener seg tilbake og hører på musikk. Bilde nr. 2 er inspirert av et bilde Annie Leibowitz tok av Anne Hathaway hvor hun bare sitter og ser inn i kamera. Jeg valgte det fordi det var et ganske enkelt bilde hvor ikke så alt for mye skjer. I noen av de andre bildene hennes er det bare altfor mye som skjer etter min mening og da er det lettere å bare plassere en person foran kamera og ta et bilde.




Link til Annie Leibowitz sitt bilde: https://no.pinterest.com/pin/367043438359745469/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar